Olen tänään kärsinyt kuumuudesta ja todennäköisesti nestehukasta, vaikka olen yrittänyt kovasti lipittää juotavaa aina kun muistan. Eilisilta ei venähtänyt pitkäksi, mutta sain silti juotua neljä siideriä ja kärsittyä ne nahoissani tänään. Helle ja alkoholi eivät ole hyvä yhdistelmä elimistössäni. Stand upissa kuultiin härskejä juttuja ja nauroin kovasti, vaikka yliminäni yritti pistää kampoihin. Kesä saa pään sekaisin. Kuten aina, myös tänään krapulassa surin sitä, että kukaan ei huoli minua ja että olen muutenkin epäonnistunut yksilö. Lisäksi panetti ihan suunnattomasti. Oikeastaan edelleen. Pitäisi olla joku, jolle soittaa.

Gradua en tehnyt tänään ollenkaan. Tekosyyksi kelpasi krapula, nestehukka ja liian kuuma sisäilma. Melkoisen tuskaisaa. Ikkunaa ei voi pitää jatkuvasti auki, koska asun niin alhaalla, että pelottaa, josko joku keksisi kiivetä alakerran terassilta sisään. Lisäksi pikkukaupungin vilkkain katu kulkee ikkunan alla. Jatkuva liikenteen melu vähän häiritsee. Kuuntelen ammattilaisten metelöintiä alakerran baarissa. Melkoinen meno oli vähän aikaisemmin, ei enää. Alkavat vissiin väsähtää.

Kävin kuumuutta uhmaamassa pumpissa. Nestehukka ei siellä ainakaan parantunut, mutta paransi se kuitenkin vähän mieltä. Ei ole enää ihan niin paska fiilis. Näin myös tatuoitua miestä vilaukselta matkalla. Mitähän minä siinäkin näen?