Jostain kumman syystä olen täysin vakuuttunut, että olen raskaana.Olen käynyt mielessäni läpi kaikki mahdollisuudet siihen, milloin kyseinen vahinko olisi voinut käydä, olen selannut netistä ensimmäiset oireet, kuulostellut elimistöäni ja löytänyt ne kaikki, olen miettinyt, olisiko minusta yksinhuoltajaksi, olen miettinyt, olisiko vahingon toisesta osapuolesta ottamaan vastuuta (,koska minusta ei olisi) ja olen miettinyt, pystyisinkö elämään keskeyttämisen syyllisyyden kanssa. Koska sehän olisi ainut mahdollisuus.
Syy siihen, että kuvittelen moisia, on joko se, että aivoni käyvät ylikierroksilla ja vältän gradun ajattelemista tai sitten, kauhistus, olen oikeassa, koska elimistöni on kiistämättä sekaisin. Tiputteluvuotoa on tullut pari päivää, kuvottaa jatkuvasti, mahaa nipistelee, rintoja särkee. Voiko stressi aiheuttaa tällaista?

Ystävilleni en voi taas tätä vuodattaa, koska tunnen oloni jo muutenkin tyhmäksi.Enkä ole varma, miten he suhtautuisivat mahdolliseen keskeytykseen. Jos huomenna meno ei ole normalisoitunut, pitää käydä ostamassa testi. Mistä niitä ylipäänsä voi edes ostaa?